Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Metody płatności

Ceny towarów podawane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT. Nie zawierają ceny przesyłki.

Potrzebna faktura?
Jeśli potrzebujesz faktury, powiedz nam o tym przed sfinalizowaniem zakupu. Od 1 stycznia 2020 roku po dokonaniu zakupów udokumentowanych paragonem fiskalnym nie będzie możliwe wystawienie faktury. Fakturę wystawimy tylko wtedy, kiedy zaznaczysz taką opcję w czasie składania zamówienia, w trzecim kroku –„Weryfikacja danych”. Notatki do zamówienia (lub inne uwagi od klienta) nie będą brane pod uwagę.

SZYBKIE PŁATNOŚCI ONLINE IDOPAY i BLIK

Za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych “IdoPay” możesz opłacić swoje zamówienie szybkim przelewem elektronicznym lub Blikiem. Lista dostępnych banków widoczna jest podczas składania zamówienia.
Środki są automatycznie księgowane są na naszym koncie, dzięki czemu zamówienie wysyłamy natychmiast , w ciągu 24 godzin, a najczęściej jeszcze tego samego dnia.
Dotyczy to dni roboczych (od poniedziałku do piątku) i produktów ze statusem “Produkt dostępny”.

PŁATNOŚĆ KARTĄ PŁATNICZĄ

Za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych “IdoPay” możesz opłacić swoje zamówienie kartą płatniczą : Visa, MasterCard, POLCARD, JCB, czy Maestro.
Środki automatycznie księgowane są na naszym koncie, dzięki czemu zamówienie wysyłamy natychmiast , w ciągu 24 godzin, a najczęściej jeszcze tego samego dnia.
Dotyczy to dni roboczych (od poniedziałku do piątku) i produktów ze statusem “Produkt dostępny”.

PŁATNOŚĆ PRZELEWEM BANKOWYM

Swoje zamówienie możesz opłacić przelewem bankowym, na konto:

mBank
02114020040000310282086754
ROOTS GARDEN STORE - MAJA RZEPLIŃSKA
ELEGIJNA 49
02-787 WARSZAWA
W tytule przelewu wpisz numer zamówienia.

W przypadku płatności przelewem zamówienie wysyłamy dopiero po zaksięgowaniu środków na naszym koncie. Jeśli zależy Ci na natychmiastowej wysyłce wybierz płatność przelewem elektronicznym, BLIKiem, kartą płatniczą lub płatność przy odbiorze zamówienia.

PAYPAL

Swoje zamówienie możesz też opłacić za pośrednictwem bezpiecznej międzynarodowej platformy płatniczej PayPal. Pieniądze przelane PayPalem są natychmiast księgowane w naszym systemie, dzięki czemu szybko spakujemy i wyślemy Twoje zamówienie.

PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE

Możesz zamówić przesyłkę kurierską za pobraniem i zapłacić kurierowi przy odbiorze .
Przy tej metodzie płatności nie musimy czekać na wpłynięcie środków, dzięki czemu zamówienie wysyłamy natychmiast , w ciągu 24 godzin, a najczęściej jeszcze tego samego dnia. Dotyczy to dni roboczych (od poniedziałku do piątku) i produktów ze statusem “Produkt dostępny”

PŁATNOŚĆ ODROCZONA PAYPO

Ta metoda płatności pozwala na odroczenie płatności o 30 dni lub rozłożenie jej na raty.
Zamówienie wysyłane jest dopiero po zaksięgowaniu środków na naszym koncie. Jeśli zależy Ci na natychmiastowej wysyłce wybierz płatność przelewem elektronicznym, kartą płatniczą lub płatność przy odbiorze zamówienia.

Więcej o PayPo:

1. Czy muszę podawać dane swojej karty kredytowej/debetowej?
Nie. Do skorzystania z płatności PayPo wystarczą podstawowe informacje podane w formularzu rejestracyjnym. Dostęp do panelu Klienta ze wszystkimi informacjami na temat zamówienia otrzymasz mailem, wysłanym na podany przez Ciebie adres e-mail.

2. W jaki sposób płacę za zamówienie?
Możesz zapłacić przelewem bankowym, przekazem pocztowym lub szybkimi płatnościami online - jak Ci wygodniej. Numer konta do wpłaty otrzymasz mailem wraz z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Dla Twojej wygody udostępniamy panel Klienta - nie masz obowiązku logować się do niego, ale możesz. Tam masz bieżący podgląd wszystkich ważnych informacji.

3. Czy to jest bezpieczne?
Tak, wszystkie płatności są realizowane w ramach szyfrowanego połączenia, a Ty nie podajesz żadnych danych dostępowych do swojego konta.

4. Czy to coś kosztuje?
Nie. Korzystając z płatności PayPo w ciągu 30 dni zapłacisz tylko tyle, ile wynosi wartość zamówienia - bez dodatkowych opłat. W przypadku spłaty w ratach, Ofertę dla Ciebie prezentujemy w podsumowaniu mail, Umowie, w panelu Klienta. Nie musisz decydować sie od razu.

5. Co jeśli nie zapłacę w ciągu 30 dni?
Nie martw się, nic sie nie stanie. Twoja płatność zostanie automatycznie rozłożona na 4 wygodne raty.

6. Co się stanie, jeśli zwrócę zamówienie?
Po prostu nie zapłacisz. Twoja transakcja zostanie anulowana w naszym systemie. Pamiętaj jednak, aby przestrzegać regulamin sklepu.

Więcej informacji o PayPo:
+48 22 333 74 60
info@paypo.pl
PayPo Sp. z o.o.
https://www.paypo.pl

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixelpixelpixelpixelpixelpixel